Min mosters man var bland dem första att skaffa dessa baklyktor (vintern 99) och jag har aldrig gillat dem. På den tiden var det okej för knappt någon annan hade, nu däremot sitter det ju på var och varannan 7/940. Nej köp röd/vita eller tona mitten så det blir svart/röda det är mer snyggt enligt mitt tycke.
Eller så skippar man det. Har aldrig sett en bil som varit snygg med vita baklysen. :\
jag tycker inte heller att det är snyggt men det är ju så att ja råkade paja ett sånt bakljus för en kille i helgen så ja måste ju få tag i ett nytt nu ju
Nu kommer jag och stör här ^^ Har köpt helvita bakljus och jag undrar hur faan man gör för att få färg till tex blinkers. Vissa säger att det sitter färgade linser i dom och vissa säger att man måste ha färgade lampor... Har provat lysa in i lyktan och det lyser inte i färger! Vad måste jag ha för att få färg på skiten?
Nu kommer jag och stör här ^^ Har köpt helvita bakljus och jag undrar hur faan man gör för att få färg till tex blinkers. Vissa säger att det sitter färgade linser i dom och vissa säger att man måste ha färgade lampor... Har provat lysa in i lyktan och det lyser inte i färger! Vad måste jag ha för att få färg på skiten?