3313
Sök

Baspaket som matchar det jag har för 3-4tusen?

309 Inlägg
6 november 2012
Trådstartare
Hej, min kompis vill köpa mitt ljud jag har i bilen. Då jag inte vill sälja det försöker jag hitta något i samma klass som han kan bli nöjd över.

Det jag har:

* Magnat black core Mono
* 15" Hertz HX380.4

Hans budget ligger på 3000-4000tusen. Kablar osv är redan draget, 52mm2. Det är alltså endast BAS och STEG som han vill ha! smile

Det är både nytt och begagnat som är intressant.
Senast redigerat av Sandegren (6 november 2012)

309 Inlägg
6 november 2012
Trådstartare
Ingen som kan hjälpa till lite? sad
Glömde säga att jag bor i Västmanland men har inge problem att åka en bit. Ifall De skulle finnas några begagnade alternativ.

1 727 Inlägg
6 november 2012
Sandegren skrev:
Glömde säga att jag bor i Västmanland men har inge problem att åka en bit. Ifall De skulle finnas några begagnade alternativ.

Jag vet var det finns en ny sådan bas, tyvärr blir det bara 1000:- över till steg.

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

452 Inlägg
6 november 2012
kika på serien under Hertz HX som är ES380 som är en riktigt fin 15" som lirar ordentligt gött.
1895kr ny går den lös på. Finns det 2100kr över till ett steg och då kan man kika begagnat på blocket
och hitta något lämpligt.

mvh mackan

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

309 Inlägg
6 november 2012
Trådstartare
Horsyhorse skrev:
Sandegren skrev:

Jag vet var det finns en ny sådan bas, tyvärr blir det bara 1000:- över till steg.

Pierre

Ja tyvärr.. Problemet är att jag under fyllan sa att jag kunde säga ljudet till han för den budget han hade.. Dumt nog. Nu vill han ha något som spelar lika bra för samma budget tongue

682 Inlägg
6 november 2012
Sandegren skrev:
Horsyhorse skrev:
Sandegren skrev:

Pierre

Ja tyvärr.. Problemet är att jag under fyllan sa att jag kunde säga ljudet till han för den budget han hade.. Dumt nog. Nu vill han ha något som spelar lika bra för samma budget tongue

Säg bara att han får hitta sitt egna ljudpaket.. helt enkelt..

Bara för att man är vänner behöver man inte sälja något till första bästa smile

Jag hade kikat på Blocket. Finns en hel del godbitar där. DBAkutens kampanj/REA finns en del fint på också!

SPL ICE-1500D Brukar ligga ute för runt 2k på blocket.

Sök