Tjenare Nu har min Golf Mk1 Gls cab -80 1,6L förgasare lagt av verkar det som. bilen hade stått i ca 2 månader utan att bli startad och nu så får jag inte fram någon soppa till filtret Har inte provstartat den sedan jag ställde av den i garaget. Jag har bensin i tanken och det vet jag. Någon som vet vad problemet kan vara? Skulle vara skönt att få igång den iaf så ja kan starta den ibland i vinter! Tacksam för svar. Mvh Jesper
Nu är det fixat! fick igång henne idag ! Sjukt glad ja blev! Hon fick som sagt ingen soppa fram te filtret å ja har sugit å sugit! men inget kommit! så byggde en lite mokafjöl utav en "luftmadrass pump" så fick fram soppa te filtret å ner i soppa pumpen (tror det var den) sen fick ja meka lite vakumslang sen efter 3-4 försök gick hon igång och var lika pigg å glad som alltid! nu äre bara oljebyte innan vinter dvalan kvar sen är hon redo för säsong 2013 i motor/drivline väg! Tack för tippsen i gav ! fick några takeställare tack vare er! TACK! Mvh Jesper(galada killen) Lindström!