Någon som kan svarva/fräsa runda ringar åt mig? Material spelar inte så stor roll. Men aluminium/stål eller dylikt är väll o föredra. Ska vara till mina högtalar galler...
I kväll blev det lite mek med bilen. Har dragit Optiska och ip-bus kablen som går mellan Huvudenheten och ljudprocessorn. Och monterat huvudenheten + test monterat nya mätarhuset för laddtryck och voltmätare.
Här kommer en liten bild på dagens arbete.
Lite mörk och dålig bild tyvärr. Men ska försöka ta lite bättre bilder i veckan.
Dock ska skärmen byttas mot något snyggare alternativ. Och en list i kolfiber ska monteras på baslådan och försöka komma på någon bra lösning med högtalargaller både till bas och dom på brädan. Någon som har förslag? Ev byta ratt eller fixa i ordning org.
Blev snyggt. Synd bara att den ej färdiga mätarhållaren drar ner det lite bara
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Ja det är ju en projekttråd. Den är ju inte klar än. Den ska kläs i vinyl eller draperas med kolfiber. Men det kommer ja bestämma på torsdag då ja ska testa lite olika vinyl sorter och se hur dom matchar.
/Andreas
jok3 skrev:
Blev snyggt. Synd bara att den ej färdiga mätarhållaren drar ner det lite bara