16 november 2012
Trådstartare
Lapp1 skrev:
Hej på er allihop.
Det är tråkigt att läsa om era dåliga erfarenheter. Dels för att det inte är roligt när saker inte fungerar som de skall och dels för att jag personligen måste vara med och dra i att försöka lösa sakerna på bästa sätt.
Jag är den nya ägaren till Xtremt, precis tillträtt. Tyvärr har ni kunder fått sitta emellan när Johan klappat ihop i år. Johan är ingen blåsare men han höll i lite för länge och till slut orkade han inte längre. Precis som någon tidigare skrev så kanske det är bäst att kliva av och det är det som skett nu.
De som beställt men inget hört kommer att höra av oss antingen via mail eller telefon. För ordrar som är processade redan så kommer Johan att hantera och avsluta dem men givetvis med oss som hjälp och stöd.
Jag hoppas detta kan lugna er i era funderingar. Mitt och Mikaels mål är att leva upp till det som Xtremt har stått för tidigare och såklart utveckla det vidare. Mer om det kommer man att kunna läsa inom kort på hemsidan.
Hoppas även att ni har förståelse för att vi är "nya på jobbet" och har lite uppstartshicka, det är mycket som skall startas upp för att allt skall fungera smidigt och enkelt för oss men framförallt för er kunder. Och för oss är det viktigt att städa upp i den oreda som finns så det går att blicka framåt.
Från och med 19 november ungefär så kommer det att gå att nå oss på telefonnumret på hemsidan men redan idag går det att kontakta mig på daniel@xtremt.se för frågor och funderingar.
MVH
Daniel Sohlin och Mikael Bengtsson
Xtremt.se
Se där ja, precis när man har gett upp allt vad hopp heter m.m.
Men detta hade jag på känn redan sen länge tillbaka när kronofogen etc vart inkopplat, tråkigt att man inte kan dölja sånt för sina kunder, men att han ljög, det är något som gör en redigt förbannad, varför ens ta emot beställningar , och för flera tusentals kronor och sen skylla på sina egna barn m.m. Så förstår om Johan inte mår bra.
Men hur blir det med saker och ting man inte fått och redan har betalt för? Dock har jag redan fått tag i delarna på annat håll men vill jätte gärna ha tillbaka mina pengar.. ?
Nog om gnäll!
Hoppas ni gör ett bättre jobb och lyfter upp Xtremt, för det behövs!
Senast redigerat av XeptiQ (16 november 2012)
TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser