2503
Sök

Vänster bakblinkers fungerar inte

9 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Vänster bakblinkers fungerar inte. Har bytt relä och lampa men utan resultat. Någon som vet vad det kan bero på?

Evighetsprojektist
216 Inlägg
26 mars 2007
Namrif skrev:
Vänster bakblinkers fungerar inte. Har bytt relä och lampa men utan resultat. Någon som vet vad det kan bero på?

Kanske dum fråga men har du kollat säkringen?

9 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Unander skrev:
Namrif skrev:

Ja det har jag och alla säkringar ser ok ut. Och kom ihåg, det finns inga dumma frågor:D

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
26 mars 2007
Namrif skrev:
Unander skrev:
Namrif skrev:

Ja det har jag och alla säkringar ser ok ut. Och kom ihåg, det finns inga dumma frågor:D

Titta på alla kablarna.. för på mercan och på morsans reunalt så brukar de vara serie kopplade alla sladdar.. så kolla så ingen sladd har blivit klämd lr skadad: lycka till
mvh kimpa

One Man Clan
4 287 Inlägg
26 mars 2007
kimpan_90 skrev:
Namrif skrev:
Unander skrev:

Titta på alla kablarna.. för på mercan och på morsans reunalt så brukar de vara serie kopplade alla sladdar.. så kolla så ingen sladd har blivit klämd lr skadad: lycka till
mvh kimpa

¨

ifall sladdarna är seriekopplade så lyser inte något ifall den ena lampan går sönder ....har du spänning ut te lampan ? Jord ?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
26 mars 2007
Xuri skrev:
kimpan_90 skrev:
Namrif skrev:

mvh kimpa

¨

ifall sladdarna är seriekopplade så lyser inte något ifall den ena lampan går sönder ....har du spänning ut te lampan ? Jord ?

Ajuste jag tänkte fel:P

men de är något me paralelkoppling då..hmm men kolla sladdarna iallefall och jord:)

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
26 mars 2007
Tycker det låter som jord fel

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

9 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Tack för alla tips. det är väldigt skumt för innan jag bytte relä idag så blinkade det bak men väldigt svagt och ibland snabbt....nu blinkar allt som det ska förutom just vänster bak. men som sagt tack för alla svar

Solfilmsmontör
947 Inlägg
26 mars 2007
Namrif skrev:
Tack för alla tips. det är väldigt skumt för innan jag bytte relä idag så blinkade det bak men väldigt svagt och ibland snabbt....nu blinkar allt som det ska förutom just vänster bak. men som sagt tack för alla svar

Låter som kabelbrott nånstans. Mät dig från lampan och bakåt så att säga. Så hittar du till sist var avbrottet är.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Sök