Uppdatering igen då!
slipade och svetsade lite på framvagnsbalken som sen ska penslas.
den kommer bytas ut i framtiden då den är i dåligt skick men just nu så får den duga!
jag slipade av svetsarna på ljusrampen eller vad det nu kallas.. jag tyckte det såg lite mer hemligt ut
sen så började jag maska lite inför lack av motorutrymme..
lite delar döck upp ifrån
FlandersMotorsport huvlås och v-bandsklämmor för mina 3.5" rör:cool:
provade lite smått.. hmm det blev lite för högt vilket betyder att det måste svetsas och grejas lite..
När svetsen ändå skulle fram så kunde det lika gärna få spåra ur lite grand..
problemet med min sänkning som var ganska lagom förut var att drivaxlarna tog emot mina cooilisar.. så med lite höjda torn blir det bättre igen:lol: nä det är inte den enklaste vägen men det var billigt;)
upp med huven i bakkant för att få mer plats till fjädertornen och få lite luftutsläpp när jag kör!
svetsarna är under all kritik och hela grejen var lit emer invecklad än vad jag trodde från början
jag fick slipa lite på huven och modda en hel del för att få ihop detta! mycket små bitar blir det och än är det inte klart.. men så här ser det ut ialla fall
sista bilden som togs för dagen!
båda sitter som synes på plats även om det är stora håla lite här och där och sen när det är klart så kommer det gå åt kilovis med spackel men jag är lika glad för det:D
för övrigt så tog detta sån tid att jag totalt glömde av huvlåsen!
det var allt just nu Mvh Mats