4029
Sök

Köpa skruv - Beställa på nätet?

That Shit Cray
1 087 Inlägg
31 december 2012
Trådstartare
Hej!

Skulle behöva 4st nya torx skruvar som är lite längre än dom jag har just nu, gärna 1cm längre.
Det är då bitsstorlek T45 sen är dom M8 med stigningen 1.25. Dom nuvarande skruvarna har dessa mått som ni ser nedan i bilden. Så alla mått vill jag ska va likadana förutom gänglängden då.
Var kan jag isf beställa såna här skruvar? Eller måste jag gå till en affär?

High-res finns i länken nedan
http://forumbilder.se/images/553120128542697d5.jpg

High-Res

Edit: Måste ju inte givetvis vara torx
Senast redigerat av _Hast_ (31 december 2012)

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

818 Inlägg
1 januari 2013
Skulle tro att det är smidigast och går snabbast att gå till en affär

Putsar Cosworth
195 Inlägg
1 januari 2013
Gå till en järnaffär eller liknande. Laitis här i stan har hemma massa skruv och du köper ju på lösvikt. Dom har tagit hem speciell skruv åt mig några gånger.

Audi hatare.

That Shit Cray
1 087 Inlägg
1 januari 2013
Trådstartare
Ja det blir väl enklast med en affär.

Insta @ HAST

...has left the building...
4 474 Inlägg
1 januari 2013
Hittar du inte här så får du svårt att hitta...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

That Shit Cray
1 087 Inlägg
1 januari 2013
Trådstartare
dawwe skrev:
Hittar du inte här så får du svårt att hitta...

Japp! Där hittade jag en skruv som skulle kunna fungera, undra om dom tillåter en att beställa typ 5-6st istället för 100st roll

Insta @ HAST

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 januari 2013
Jag köper specialskruv i England på ebay. Jag betalar mindre och slipper köra till sieverts och betala bensin, trängselskatt och betala deras överpriser.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

That Shit Cray
1 087 Inlägg
1 januari 2013
Trådstartare
caromania skrev:
Jag köper specialskruv i England på ebay. Jag betalar mindre och slipper köra till sieverts och betala bensin, trängselskatt och betala deras överpriser.

Jag brukar också föredra Ebay, men känns knöligt att söka efter skruvar? Kanske det inte är.

Edit: De va det inte alls, hittade det jag behövde jätte snabbt för 30kr i 10pack big_smile
Senast redigerat av _Hast_ (1 januari 2013)

Insta @ HAST

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 januari 2013
_Hast_ skrev:
caromania skrev:

Jag brukar också föredra Ebay, men känns knöligt att söka efter skruvar? Kanske det inte är.

Edit: De va det inte alls, hittade det jag behövde jätte snabbt för 30kr i 10pack big_smile

Ja och har man inte bråttom så spelar det ingen roll om det tar 3-4 dagar. 30spänn, jämför den kostnaden med att åka runt mellan olika järnaffärer som ändå inte har nåt...

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

That Shit Cray
1 087 Inlägg
1 januari 2013
Trådstartare
caromania skrev:
_Hast_ skrev:
caromania skrev:

Ja och har man inte bråttom så spelar det ingen roll om det tar 3-4 dagar. 30spänn, jämför den kostnaden med att åka runt mellan olika järnaffärer som ändå inte har nåt...

Ja det är till motorcykeln och den är det inte riktigt säsong för ännu så smile

Insta @ HAST

Grabbar med lem kör bilar med rem.
62 Inlägg
1 januari 2013
Jag köper all specialskruv på ebay. Billigt, bra grejor och man kan sitta hemma och leta bland sorterna i lugn och ro.

That Shit Cray
1 087 Inlägg
1 januari 2013
Trådstartare
Beställde till slut skruvar ifrån Ebay från A Bolt From The Blue

Insta @ HAST

Sök