undrar om jag ska köra med sportluftfiltret eller original burken?
sen har jag 100 cells katt på bilen kommer jag få problem? eller är det lugnt om man kör bilen riktigt varm precis innan?
När är det bra tid att sälja sommar däck? jag har 4 st conential sportcontact 3 225/40 18" dom jag köpte o februari förra året, rullat cirka 300-400 mil. ny pris 1500kr st.
Man får fruktansvärt lite betalt för beganade däck. Jag skulle inte betalat över 2500 för alla fyra.
Sen ju mera original på besiktningen ju bättre.. Original luftburk kan ju göra att dom missar nått annat "trim". Och katten ska inte vara något bekymmer om du varmkör ordentligt.
S70in ja hade besiktigade jag med öppet sportluftfilter och 855an har racekat(även vid bestiktingen) och fick inte nån tillsägning elr nått, så det BORDE inte va några problem på den fronten däcken har jag inte en aning om
Man får fruktansvärt lite betalt för beganade däck. Jag skulle inte betalat över 2500 för alla fyra.
Sen ju mera original på besiktningen ju bättre.. Original luftburk kan ju göra att dom missar nått annat "trim". Och katten ska inte vara något bekymmer om du varmkör ordentligt.
som jag trodde. tänkt mig c 7-800kr st, omöjligt bör det inte vara..
ska nog sätta dit original burken när man ändå har den
S70in ja hade besiktigade jag med öppet sportluftfilter och 855an har racekat(även vid bestiktingen) och fick inte nån tillsägning elr nått, så det BORDE inte va några problem på den fronten däcken har jag inte en aning om
kanon:) går på säkra sidan och kör med original burken
kanon:) går på säkra sidan och kör med original burken
ja det är ju upp till var och en gav bara mitt svar