Ser ut att vara krut i projektet. bra jobbat. Kan ju säga att jag inte heller är något fan av kjolarna, passar dåligt in på en bil som är så smal. Men det är din bil. Bra jobbat
Ena xenonlampan på sambons fas 2a hade slutat lysa... Åkte upp te Volvo och skulle kolla pris på en ny, 855:-... Då var det Philips orginal lampa. För att byta måste man montera bort nån box och krångla. Så dom skulle byta åt henne imorgon. Har börjat "diskret styla den", med samma dioder inne i bilen samt nummerplåtsbelysnigen. Får ta nån bild när dom står bredvid varandra Får se om jag hinner upp nu innan tisdag och pilla lite på min bil. Åker på Tomorrowland i Belgien ett par dagar Sen är snart semestern slut... Ska få i ordning på bilen till 100% sen iväg på nån träff eller dyl någonstans. Är det någon träff eller dyl snart?
Fattar inte varför dioderna till nummerplåtsbelysningen inte gick i fästet på min s40, men på min sambos Är inte riktigt nöjd med dioderna till positionsljuset fram heller, tror färgen är 6000k. Beställer nog hem ett par http://www.xenonkungen.com/se/art/w5w-led-5xsmd.php? 4300k istället framöver. Ska se om jag hittar någon smalare variant till nummerplåten någonstans...
Fick tillbaka mitt slutsteg idag. Trodde jag. Men dom hade skickat ett nytt, inte samma modell. Utan fick ett Mutant MT1202R . Hade tidigare slutsteget i detta paket: http://www.netonnet.se/art/fyndvaror/bi … 245.4824/. Aja får se hur det låter när jag kommer hem igen. Ska i vilket fall uppgradera ljudet fram över.
Alltså tyvärr, kan inte säga att jag tycker om speciellt mycket på bilen, kass passform och kjolen passar inte alls in på bilen, brukar tycka om s40 annars då dem har snygga former original. Dem kan förfinas med kjolar som är stilrena.
Får ursäkta för dåligt med uppdateringar. Projektet ligger på is för tillfället. Dykt upp problem hela tiden. Men snart på g igen. Håller på att mecka under huven lite, generator + AC-kompressor byte bl.a....
Måste tyvärr sälja min käre gamle vän nu. Då ej tid finns plus för många bilar. Varav en s40-04 V70-05 så det blir en del pengar om året med försäkringar osv. Tack alla för visat intresse. Kommer kanske dyka upp med ett projekt på 04an de vet man aldrig