Hej alla. jag har en volvo s60 som jag tänkte bygga lite bil ljud i. jag har dragit Rca kabeln på höger sida. och högtalarsladdarna ifrån framdörrarna på väntersida sen går dom bak till steget. . Jag har särat kablarna men ändå får jag oljud i högtalarna. Genurator ljud då. Men min fråga ifrån batteriet bak går ju kabeln fram till motorn. Någon som vet om den kabeln går på någon sida till motorn eller i mitten av bilen?
Jag har haft störningar i min s60 men min singaljord brann men ja har lagat den!. och så fick ja störningar igen nu men hittade felet nyss en av rca var kass så det var den som gav mig störningar.
ja jag har gjort samma med min kabel. jag snackade med mds. dom sa att jag ska kolla remoten. jag ska koppla en kabel mellan + på steget till remoten på steget blir det bättre så e det remoten
okej jag tycker att det ska räcka med att jorda direkt i batteriet men jag vet inte . jag ska gå ut och kolla. men baksätet hur sitter det fast vet du det? jag kan lyfta upp det typ 10 cm sen är det stop ska man skjuta det bakåt mot framstolarna eller är det skruvat?
gick ut och rev ur baksätet. på förar sidan är + kabeln ifrån batteriet till motorn. ända som ligger där är högtalar sladdarna. testade att byta remot men ingen förändring