oppdatering fått montert instegslister i chrome nå v70 instrumentpanel v70 ratt, kun for å vise den på BilTilsynet. blir 10'8" momo ratt etterpå ettermontert cruisecontroll i den, noe som jeg ELSKER! så har jeg skifta calipere å bremseklosser fram pga bremseproblemer.. har også slitt inni HE****TE med alarmen/sentral låsen i bilen, den har sluttet å blinke når jeg låser.. som plutselig kom tilbake.. den har blitt utrolig dårlig med å ta imot signalet, jeg har skiftet batteri i begge kontrollene å dette skjedde kun over natten. skjønner ikke hva det er.. begynner å lure på om alarm rele'et er gått dokken.. noen som kan ha formening om hva det er? Står igjen å godkjenne den nå så jeg har bil å bruke fram til jeg har skaffet alt til AWD bygge mangler fortsatt visko å mellomaksling.. så vurderer å selge de AWD delene jeg har åsså kjøpe hel bil med alt i sverige, noe som er utrolig billi å ganske greit å gjøre
det finnes 1 på hver side, det er 3 fester på hver side på AWD. det midterste festet er det festet som fjæren bak er satt inn i. de 2 andre må sveises inn