Vill du ha tillbaka dom till ursprungsfärgen så är det enda möjliga att köpa nya. Kostar dock inte alls nå mycket. Expansionskärlet kostar bara kring 300 har jag för mig komplett med givaren.. Bromsvätskebehållaren vet jag dock inte vad den går på. Annars får du väl lacka dom i nån latjo färg men då försvinner ju originalintrycket.
Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket
Vill helst inte lacka dom då det som sagt förstör originalintrycket, sen är det ju schysst o kunna se om de är nåt i dom oxå :p får nog bli nya såsmåningom
Trevligt med en liten uppdatering, om du behöver art. Nr på behållarna så kan jag kolla upp det om du skulle köpa nya
Måste ju göra nånting ibland iaf Lite segt när man inte får nå pengar för tillfället bara, men börjar sommarjobba om 2½ vecka iaf kan kolla artnr själv så de är lugnt, men tack ändå!
Har listat ut vad det är för fel på bilen iaf, det är bara lambdan som måste bytas till en bosch original för att den ska gå som den ska Så får bli en sån och ett nytt avgas när sommarlönen dimper in på kontot!
Har äntligen kopplat ihop bromsbeläggsvarnarna så jag slipper den lysande lampan trots nya belägg Va inte så roligt att fota detta så jag lekte lite med kameran och fotade fälgarna istället när jag plockat av dom
Här händer inte mkt tyvärr, köpte dock nya fälgar för ngn vecka sedan så är det någon som är sugen på dom gamla så är dom numera till salu Modell på dom nya får vara hemligt ett tag till, den som lever får se!