Den här skulle må bra av ett par coils och breda 18"
Gillar färgen och att det är en 3-dörrars! Skulle jag klaga på nåt är det gula dimljus och din bakljus, men det är smaksak
Mvh Björk
En sänkningssats kommer inom kort tror jag, dock bara fjädrar... Valet av färg blev en slump, dock ångrar jag mig inte en sekund att jag valde en 3 dörrars. Gör så mycket. Fälgar kommer, men ska snart flytta och har lite andra prion nu (tycker flickvännen iallafall) Själv blev jag jätte nöjd med bakljusen men det är alltid kul att höra vad andra tycker
Ser riktigt fint ut! Blir det nå fix inne i bilen?
Inget planerat då jag tycker att de är bra som det är. Men får se vad som händer:)
Allright! Tänkte mest på ljudsystem. Föresten, det kanske är lite OT men hur fungerade det när du bänkade bilen? Eller det kanske är något vi borde ta i PM.
Ser riktigt fint ut! Blir det nå fix inne i bilen?
Inget planerat då jag tycker att de är bra som det är. Men får se vad som händer:)
Allright! Tänkte mest på ljudsystem. Föresten, det kanske är lite OT men hur fungerade det när du bänkade bilen? Eller det kanske är något vi borde ta i PM.
Jaha, jo ljudsystemet ska jag göra nått åt i framtiden. Dock är stereon oftast avstängd då det sjunger så fint från motorn när man piskar Golfen Skickar ett PM
Nu kommer det hända lite med Golfen så här på vårkanten. Kommer uppdatera frambromsarna med slitzade brembo skivor med StopTech belägg. Blir nog också Stålomspunna bromsslangar. Lite sugen på bromsar, speciellt bak då de är mycket större och framför allt ventilerade. Men får se vad som blir Bilder kommer snart!
Underbart! Hade faktiskt glömt bort att jag prenumererade på denna tråd. Bara en liten fundering sisådär, hade sett riktigt fint ut om du hade tonat rutorna, något du planerar på i framtiden?
Underbart! Hade faktiskt glömt bort att jag prenumererade på denna tråd. Bara en liten fundering sisådär, hade sett riktigt fint ut om du hade tonat rutorna, något du planerar på i framtiden?
Vet faktist inte, först var jag inte på svart från b-stolparna men nu är jag i såfall mer inne på någon mer diskret toning och även framdörrarna också