Tänkte lägga upp lite bilder på min Golf på dvs små saker jag förändrar. Har dock inga större planer än men det kanske kommer Anledningen till att jag köpte denna lilla bil var att jag började jobba på Möller bil i Strängnäs som mekaniker. Var på besök på Möller bil i Köping och såg då denna lilla rackare på i bilhallen. Så blev man med Golf den veckan
Ni får gärna kommentera det jag gör och säg vad ni tycker, bra som dåligt
Köpte av första ägaren (jag andra) hans BSR ppc box (billigt) då han bytt in bilen och då vill de ha bilen i orginalutförande. Blev sjukt nöjd. Tog 20min och så vips så vart GTi:n som en helt annan bil Tog även bort spärren så man kan bromsa och gasa samtidigt utan att han stryper bränslet.
Blev en snabb tripp till Bug Run 2011 på söndagen. Passade då på att bänka bilen
Fick tag i ett par orginal bakljus riktigt billigt på tradera. (200kr för alla 4). Lämnade in dessa på lackering och fick ett snyggt och diskret resultat, supernöjd! Och baktorkaren är borta och hålet är igensatt med den glasplugg.
Inte för att va sån.. Men var köpte du ditt oljelock, Skulle vilja ha de på min s6a
Köpt på jobbet;) bara gå till närmaste VW/Audi återförsäljare. Leta på ett regnummer på en R8 på blocket och sen be de ta hem ett olje lock till den. Kostade ca 350k, finns även ett kylvätske lock också, dock kostar det ca 800kr:P
Inte för att va sån.. Men var köpte du ditt oljelock, Skulle vilja ha de på min s6a
Köpt på jobbet;) bara gå till närmaste VW/Audi återförsäljare. Leta på ett regnummer på en R8 på blocket och sen be de ta hem ett olje lock till den. Kostade ca 350k, finns även ett kylvätske lock också, dock kostar det ca 800kr:P
Kollar upp de, livar verkligen upp motorrummet'
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Kollar upp de, livar verkligen upp motorrummet'
Yes, kan kolla upp art. nummer imorgon annars. Beställde kylvätskelocket idag, kunde inte låta bli
Riktigt nöjd med hela bilen faktist. Efter ett par finjusteringar såklart
Tackar, gillar orginal stuket men alltid kul att göra lite extra för att få en cleanare look Framför allt att den blir diskret för alla "Svenssons" men sticker ut för den som vet vad en GTI är