A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
21 oktober 2012
Jag köpte OMP TRS till min bil och jag gillar dom definitivt. Stod mellan dom och Cobra Monaco Pro S men jag tycker att jag sitter bättre i OMP TRS. Ett tips, åk till Rallyimport i eskilstuna och prova allihopa innan du bestämmer dig
Jag köpte OMP TRS till min bil och jag gillar dom definitivt. Stod mellan dom och Cobra Monaco Pro S men jag tycker att jag sitter bättre i OMP TRS. Ett tips, åk till Rallyimport i eskilstuna och prova allihopa innan du bestämmer dig
Aow, blir en halvdyr stol då Men men hur lång är du ?
På rallyshop fanns mer mått så då borde de ju inte vara några problem.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
23 oktober 2012
Jag är väl 1.75-1.80 något liknande. Jag sitter bra i stolen och en längre person får definitivt plats i den. Men det är ändå inte jätte stora stolar i fysiska mått. Så här ser det ut med dom monterade i min bil
Det finns fortfarande utrymme kvar ovanför stolarna så det heter duga, minst en dm så dom är nog inte för stora för en 200SX
Försök provsitta så många stolar som möjligt på någon träff eller besök elmia.. är finns det garanterat stolar att provsitta.
Välj något med FIA stämpling om du har för avsikt att sätta dit riktiga bälten. Eller om du vill ha en stol som är garanterat säker och på något vis testad.
Många stylning stolar har utag för 4/6 punkts bälte men saknar förstärkningar som är viktiga för att stolen inte ska ge vika om det händer något.
Vi är alla byggda olika så en vilken stol man föredrar blir ju väldigt inviduellt. Själv sitter jag bäst i en av marknadens billigaste stolar så jag klagar inte