Tack ännu en gång för hjälpen, någon son har testat autotechs magnetventil som dokumenterat skall ge mer effekt hur fungerade den isåfall? Är den bra? Ska byta både mv och wg någon som har förslag på bra wg till s/v 40 på ett 14t aggregat?
Tack på förhand
Ta gärna en kik på min nya projekttråd på min V70R :)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Den laddar som mest 0,9 idag och den ska kunna ladda 1,2 bar Men som sagt glt är ok är det wg som inte orkar hålla laddet då?
Antingen är något trasigt eller så begär inte bilen mera laddtryck av någon anledning.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Okej men men hanterar motorn spikningar med sänkt ladd? Tyckte jag har läst att bara fas 2 gör det men hur förhåller det sig på motorer som är fas 1,5 eller dom fungerar som fas 1. Skulle den delen som är trasig möjligtvis kunna vara wg:en
Ta gärna en kik på min nya projekttråd på min V70R :)
Du har styrbox från fas1 så den sänker inte laddtrycket vid spikning vad jag vet. WG är sällan problem med däremot tryckklockan. Även magnetventil, LMM, luftfilter, avgassystem, turbo etc kan spöka.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-