Senare så funderade man vart man skulle montera in Brytaren i bilen, så slog tanken mig att jag kunnde montera ovanför växelspaken. då det går att ta loss en plastbit. så fick man Slipa / borra & anpassa. Så här blev resultatet. Nu är det dags att börja dra lite Kablar från innanför till Utanför bilen.
Provade Led lysrören ikväll med några kablar och fy fan vad det lyser fint Synd bara att Styr dosan var trasig.. Företaget hade sagt att arbetarna hade kopplat enheten fel med kablarna i styr dosan ,, så att HEL svarta kabeln var Plus och inte den randiga .. Skit bra då -.- och inga instruktioner fick man med heller.
men aja skit samma de nu.. De skickar en ny styrdosa med posten. LÄNGTAR tills den kommer !!!!!
Fronten klart.. Satte fast det med Tire-ups på gallret under sidan. sitter Sten hårt nu. provade annat men inget annat alternativ funkade ej..
Höger sido balk.. Monterad Med Plåtskruv samt fästen.
Monterad med plåtskruv samt fästen.
Bak på bilen.. Denna var svårast att montera .. men hittade 2 hål som man drog fast med tire-ups och drog med Tången.. Den rubbas inte på första taget kan jag lova.
------------------------------------------------------------------------- Dags att Prov Köra kitet..!!!BIlderna är tagna på Dagen. syns kanske inte så bra.