Jag har också en Polo och vet ej hur jag ska få igenom strömkabeln. där är ett hål i torpedväggen men de hålet är upptaget för där går en kabelhärva. Gissar på att man får borra ett nytt eget hål med´n de vill man inte..
Jag har också en Polo och vet ej hur jag ska få igenom strömkabeln. där är ett hål i torpedväggen men de hålet är upptaget för där går en kabelhärva. Gissar på att man får borra ett nytt eget hål med´n de vill man inte..
Dkbalen är genomdraget. Om du undrar ftf hur man löser detta så hör av dig:) Mvh
jag har 25mm kabel och hittade ett hål vid/bakom säkrings centralen men inne i själva kupen har jag inte dragit seriöst alls (-25 grader när jag drog kablar)
orkade inte leta i den härvan i stereon så jag körde på ett lätt alternativ
Antar att du har steget i skuffen, enklaste hade ju varit att bara dra en kabel mellan plus på steget och till remoten men då står steget på hela tiden så då hade de enklaste varit att sätta remotern på en lamporna bak.
På min gamla Polo så drog jag strömkabeln vid kabelhärvan vid elcentralen, trångt som f*n men det går. Och remote kan man ju sno från positionsljuset bak, för det stänger man ju av när bilen inte används
Jag e ju van vid kabelskor (alltså hane hona) som på min 945a, tyvärr så har VW tänkt till och satt kopplingar i plast istället. så stället för att klippa en kabel där och skarva så satte jag den på fläkten där man kunde mula in sladden och få precis lagom fin ström till steget (as kalas tattarlösning)