2599
Sök

Mercedes w210-00 280 e v6

7 Inlägg
6 april 2013
Trådstartare
Hej jag var ute och körde min bil i går. sen skulle jag gå upp och hämta en grej uppe hos mig så jag stängde av bilen.Då jag vred på tändningen starta acn och allt men då jag skulle vrida ett snäpp till så startar inte bilen. Det händer absolut ingenting.. Skulle va tacksam för hjälp.. om nån har haft samma problem som jag och vad man kan prova.smile. tack på förhand:)

Forummoderator
18 038 Inlägg
6 april 2013
Börja med att låsalarma på och sedan av. Prova igen. Sen kan du se om det går en tjock kabelstam på torpedväggen. ryck lite försiktigt iden. Prova.

Mät spänning på batteri. dra åt poler på batteri.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

7 Inlägg
6 april 2013
Trådstartare
ska prova de tack. hör av mig om de funkar! smile

7 Inlägg
6 april 2013
Trådstartare
provat de men de händ inget .. men kan de inte vara att den inte känner av p läget det är ju en aoutomat låda.. om de ha låssa en kabel eller nått?

Forummoderator
18 038 Inlägg
6 april 2013
Antion93 skrev:
provat de men de händ inget .. men kan de inte vara att den inte känner av p läget det är ju en aoutomat låda.. om de ha låssa en kabel eller nått?

Prova läge N. Då ska den starta.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

7 Inlägg
6 april 2013
Trådstartare
de har jag åxå provat=/

Forummoderator
18 038 Inlägg
6 april 2013
Är det separat larm? Är bilen importerad?

7 Inlägg
10 april 2013
Trådstartare
Har hittat felet nu de va startmotorn smile  diggar din film med 200 diseln hahah garva as mycket fortsätt med dom filmerna=)!!

Forummoderator
18 038 Inlägg
10 april 2013
Gött och tack.

Sök