Bilder kommer upp allt eftersom att det fepplas med bilen, och just nu har de vart lite dåligt med de men de kommer bilder på dörrarna när jag börjar med dom
Nej de ville inte som jag idag. Lägger ner för idag och fortsätter imorgon.. inte lika hoppfull på att få klart alla dörrar tills måndag då ledigheten är över. Jaja hoppas på bättre lycka imorgon
Förardörren ville sig inte. Ska vänta till imorgob och se om de smällt ihop bättre annars blir de till att göra om den. Har börjat slipa höger framdörr nu. Och spacklat lite rost. Hoppas på att denna vill sig bättre Älskingen och Jimmy har börjar feppla dit min bak. Så just nu sitter Vasse och svetsar dit den. Blir mycket bra tycker jag sen ska den spacklas och lackas den med humöret försvann lite då dörren inte ville sig men men nu verkar de gå bättre. Bilder kommernär vi är hemma vid datorn.
Sådär då var feppelveckan igång Idag slipades de lite på bakskärmen där de vart ett stort rosthål som fick svetsas. Sedan så monterade jag dit fungerande baklampor, fixade dit mina nya fina angeleyes. Med lite hjälp av sambon^^ plaser och försiktighet med de är inte riktigt kompis med mig ^^ sambom monterade även dit mina nya LED sidoblinkers fin fint blev de imorgon blir fortsätta slipa denna vecka ska bilen bli klar. Iaf med rostlagning. Kanske inte helt med lack men man kan ju hoppas. Biöder kommer upp när jag sätter mig vid datorn
Sådär. Nu var man hemma för idag. Lacken på bilen blev bra. Ska lägga på lite mera klarlack imorgon. Sen blir de att sätta dit lister och speglar. Och städa den invändigt. Sen kör jag fiiiiiinbil
Sådär. Nu var man hemma för idag. Lacken på bilen blev bra. Ska lägga på lite mera klarlack imorgon. Sen blir de att sätta dit lister och speglar. Och städa den invändigt. Sen kör jag fiiiiiinbil
Äntligen bilen är färdig och hemma Jag är super meganöjd med hur bilen blev Tur jag har en man som är bäst på allt och hjälpt mig Sen ska de på med lite klistermärkendekaler.
Så nu åker man fint på vägarna och snart dags för BoS