5106
Sök

Ändra et mått...

vorsprung durch technik
277 Inlägg
21 april 2013
Trådstartare
Tjenare, efter ha slängt på mina 19" sommarfälgar (18 Vinter) så bygger et måttet för mycket och vid gupp osv skrapar bilen i innerskärmen bak. Vet någon vart man kan svarva om et måttet här i Skåne? Börjar bli ganska bråttom då det är fruktansvärt frustrerande.

Mvh

vorsprung durch technik
277 Inlägg
21 april 2013
Trådstartare
Det är innerskärmens utsida som tar i. skärmen ligger utanför.
Senast redigerat av Soderholm (21 april 2013)

Drifttekniker VA
580 Inlägg
vorsprung durch technik
277 Inlägg
21 april 2013
Trådstartare
Lalla78 skrev:
Aha ja då var det värre smile

Fick redigerat mitt förra inlägg, var missvisande.

Avstängd
10 388 Inlägg
21 april 2013
Bara av ren nyfikenhet (o möjligheten att jag tänker för komplicerat) men hur ska det gå till att svarva om ET:t?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

5 089 Inlägg
21 april 2013
it_mutt skrev:
Bara av ren nyfikenhet (o möjligheten att jag tänker för komplicerat) men hur ska det gå till att svarva om ET:t?

Man fräser ner navet. Dock får man väll tänka på att godset i bulthålet blir mindre också vilket kanske inte alltid är bra.

\Lindgren

Avstängd
10 388 Inlägg
21 april 2013
FLindgren skrev:
it_mutt skrev:

Man fräser ner navet. Dock får man väll tänka på att godset i bulthålet blir mindre också vilket kanske inte alltid är bra.

Ah, ja just. Tänkte på det som alternativ, men tyckte inte det kändes som något vidare vettigt alternativ. Men visst, med tillräckligt tjockt gods så smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

1 271 Inlägg
21 april 2013
bild på vart de tar i?

vorsprung durch technik
277 Inlägg
21 april 2013
Trådstartare
-stoffe- skrev:
bild på vart de tar i?

God är det gott om, och bild har jag inte, men det tar i, i den "mjuka" innerskärmen som b7orna har. så det är inte i plåten, men fortfarande jobbigt när det väl händer.

1 230 Inlägg
21 april 2013
kan du inte bra ta bort innerskärmarna? yikes eller höj bilen wink såna där saker får man ta när man åker lågt!

Sök