3463
Sök

Stulet atv i derome !

fartgalen
37 Inlägg
24 april 2013
Trådstartare
en gamal skolkamrat har fått sin atv stulen under natten. i derome.
snälla håll ögonen öppna killen har en ryggmärgs skada o behöver sin grizzly!
om ni ser en som ser ut som denna hör av er till mig eller till andreas på hans fb. eller polisen! :knupple:

http://www.facebook.com/andreas.andersson.902266
saxat från hans fb
Snälla hjälp mig!!!

Inatt, natten mellan tisdag 23/4 och onsdagen 24/4 har någon/några varit hemma hos mina föräldrar i Östra Derome och stulit min fyrhjuliga motorcykel, en så kallad ATV.
Det är en Yamaha Grizzly 550 från 2010 och som ni ser på bilden så är den mörkgrön.

Jag är född med ryggmärgsbråck och har därför svårt att gå. Speciellt på ojämn mark.
Jag kunde köpa ATV:n tack vare att jag lagt ner massa tid på att söka pengar från fonder och stiftelser för rörelsehindrade.
Den har gjort mitt liv så galet mycket bättre då jag lätt kunnat åka ut i skogen och plocka svamp, dra stockar och hjälpa mamma och pappa på deras gård m.m. Det är en fantastisk frihetskänsla att kunna göra saker som jag aldrig skulle kunna göra utan den!
Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till!!!!

SÅ SNÄLLA är det någon som sett eller hört något så hör av er! Snälla dela vidare och håll utkik efter den!

Tack för hjälpen!
Andreas Andersson

20 Inlägg
24 april 2013
Jag håller koll på Blocket och dylika hemsidor om dom skulle få för sig att sälja lite delar eller hela fyrhjulingen där. Skit folk som ens får tanken till att ta någon som inte är deras aka. Tattare

Sök