Jayson.
Du kan ha lite rätt i att det gnälls lite mycket på forum ibland, och man kan peka på att man borde ta tag i folk som inte beter sig på plats. Som en tillsägelse när nån gör nått, på direkten.
Men det är tyvärr inte så enkelt att man får skylla sig själv om man var oförsiktig och det smäller bland massa folk sådär så KOMMER andra mäniskor att bli drabbade. Det är lite därför som tjatet går såhär efter, för vissa av oss vet vad riktigt läskiga konsekvenser det kan bli av bilar som kommer ur kontroll, med mäniskor inblandade.
Typ det som poliser alltid drar när man blivit stannad och det "gick lite fort".
Det finns mycket sanning i det. När en olycka händer så går det så fort att ingen hinner fatta det.
Det är nödvändigtvis inte latjandet och burnandet i sig som vissa av oss är emot, utan HUR och VART samt NÄR man gör det.
Själv så ger jag mig inte in i specifikt hur det gick till nu sist i barkaby, för jag var inte där. Medvetet val sen erfarenheter föregående säsong. Tyvärr. Lite kan jag väll erkänna att jag inte gillar för stora folkmassor också.