2528
Sök

Från sänkt till osänkt

105 Inlägg
4 maj 2013
Trådstartare
Blir jag besviken om jag slänger på original frjädrar på imprezan efter att ha kört lågt och hårt? Vill åka grusväg och vinter. Mvh

7 274 Inlägg
12 Inlägg
4 maj 2013
Vill varken vara otrevlig eller dryg men de är lite samma som att fråga om man kommer tycka om päron om man alltid ätit äpplen;-) men prova och se. Framförallt så blir de roligare att kunna använda bilen till fullo:-)

Avstängd
1 418 Inlägg
4 maj 2013
bilen blir båtigare på asfalt men finare på grus:) du får väll anpassa bilen till det du kör mest:)

Forummoderator
26 339 Inlägg
5 maj 2013
Skulle du bli besviken på dig själv om du fortsatte köra med sänkt bil på skogsvägarna och, rent hypotetiskt då råkar krossa oljetråget på en uppstickande stor sten som du vet att du hade tagit dig över om du hade haft originalhöjd på bilen..?

Visst..det är mycket "om" och "kanske" men..det är värt att tänka på.

För annars, om bilen inte är jättelåg, så kan man ju ta det lite lugnare och ändå ha roligt?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

5 089 Inlägg
5 maj 2013
Statistiken på självmord som är relaterade till att folk har haft sänka bilar för att sen åka orginalhöjd har faktiskt ökat krafting dom senaste åren.. så var försiktig bara och ta hand om sig själv.

\Lindgren

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
5 maj 2013
efter jag klickat in på din bil å kikat så är jag mer förvånad över att du vill höjja den å inte sänka den

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Avstängd
1 418 Inlägg
5 maj 2013
FLindgren skrev:
Statistiken på självmord som är relaterade till att folk har haft sänka bilar för att sen åka orginalhöjd har faktiskt ökat krafting dom senaste åren.. så var försiktig bara och ta hand om sig själv.

haha den va bra:P

Sök