3619
Sök

Vad tyckte ni om Iphone 5 blev ni besvikna eller inte?

Cadillac_The_King
1 maj 2013
Trådstartare
#61
golf88 skrev:
Låt höra vad ni tycker om era iphone 5 nu 7-8 månader efter ni skaffat den. Själv är jag inne på min tredje iphone 5. Första telefonen hade jag 3 månader innan den blev glapp när man ladda den, andra telefonen hade jag 2 månader innan samma sak hände.
Kul o se min tråd i liv :-) sj köpte jag min iPhone 5 för några månader sen . Själv är jag helnöjd men vill nog ha den gamla hederliga Nokia 3310 . För det är värdens bästa mobil :-) än mobil ska man ju bara kunna ringa och smsa ifrån . Dom här nya mobilerna som man köper idag borde byta namn till . Datorer eller mini dator :-)

956 Inlägg
1 maj 2013
#62
Chevrolet_v8 skrev:
golf88 skrev:
Låt höra vad ni tycker om era iphone 5 nu 7-8 månader efter ni skaffat den. Själv är jag inne på min tredje iphone 5. Första telefonen hade jag 3 månader innan den blev glapp när man ladda den, andra telefonen hade jag 2 månader innan samma sak hände.
Kul o se min tråd i liv :-) sj köpte jag min iPhone 5 för några månader sen . Själv är jag helnöjd men vill nog ha den gamla hederliga Nokia 3310 . För det är värdens bästa mobil :-) än mobil ska man ju bara kunna ringa och smsa ifrån . Dom här nya mobilerna som man köper idag borde byta namn till . Datorer eller mini dator :-)
fanns helt klart en tid då nokia var överlägset bäst på mobiltelefoner:)
Kan också vara så att man skaffade nokia pga av spelet snake:)
Senast redigerat av golf88 (1 maj 2013)

eldus veldus

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
1 maj 2013
#63
golf88 skrev:
Chevrolet_v8 skrev:
golf88 skrev:
Låt höra vad ni tycker om era iphone 5 nu 7-8 månader efter ni skaffat den. Själv är jag inne på min tredje iphone 5. Första telefonen hade jag 3 månader innan den blev glapp när man ladda den, andra telefonen hade jag 2 månader innan samma sak hände.
Kul o se min tråd i liv :-) sj köpte jag min iPhone 5 för några månader sen . Själv är jag helnöjd men vill nog ha den gamla hederliga Nokia 3310 . För det är värdens bästa mobil :-) än mobil ska man ju bara kunna ringa och smsa ifrån . Dom här nya mobilerna som man köper idag borde byta namn till . Datorer eller mini dator :-)
fanns helt klart en tid då nokia var överlägset bäst på mobiltelefoner:)
Kan också vara så att man skaffade nokia pga av spelet snake:)
Och för att man kunde byta skal. wink

Ontopic: jag har ingen iPhone5 men polaren har en, och han är inne på sin andra telefon nu. samma problem som du: glapp i kontakten. Hans sambo (också en 5a) har precis börjat glappa den också, så det kanske är ett vanligt problem med den modellen.

618 Inlägg
2 maj 2013
#64
golf88 skrev:
Låt höra vad ni tycker om era iphone 5 nu 7-8 månader efter ni skaffat den. Själv är jag inne på min tredje iphone 5. Första telefonen hade jag 3 månader innan den blev glapp när man ladda den, andra telefonen hade jag 2 månader innan samma sak hände.
Samma sak har faktiskt hänt nu för en kompis.

Min har börjat bli lite slö.....

denkz
323 Inlägg
2 maj 2013
#65
Bebben skrev:
golf88 skrev:
Chevrolet_v8 skrev:

Kul o se min tråd i liv :-) sj köpte jag min iPhone 5 för några månader sen . Själv är jag helnöjd men vill nog ha den gamla hederliga Nokia 3310 . För det är värdens bästa mobil :-) än mobil ska man ju bara kunna ringa och smsa ifrån . Dom här nya mobilerna som man köper idag borde byta namn till . Datorer eller mini dator :-)
fanns helt klart en tid då nokia var överlägset bäst på mobiltelefoner:)
Kan också vara så att man skaffade nokia pga av spelet snake:)
Och för att man kunde byta skal. wink

Ontopic: jag har ingen iPhone5 men polaren har en, och han är inne på sin andra telefon nu. samma problem som du: glapp i kontakten. Hans sambo (också en 5a) har precis börjat glappa den också, så det kanske är ett vanligt problem med den modellen.
Trodde att jag också hade glapp i kontakten på min 5:a . Åkte till apple store och det var tydligen fickludd som de blåste ut och nu funkar den klockrent. Fick skämmas lite. I övrigt är jag rätt missnöjd med min iphone 5. Tyckte 4:an var bättre faktiskt.


självutnämnd expert
157 Inlägg
2 maj 2013
#66
Gillar 5:an fortfarande och det jag fastna för är designen, byggkvaliten och användargränssnittet.
Dock så tycker jag att dem kunde ha gjort kameran bättre.

if you’re going to talk the talk, you’ve got to walk the walk

1 412 Inlägg
2 maj 2013
#67
Sålde min efter 2 månader då jag inte gillade den alls.

Sleeper
3 084 Inlägg
7 maj 2013
#68
Jag kan också ta panoramafoton på min X10mini den köpte jag för 2 år sedan för 1200spänn ny...
Den kör jellybean 4.1.2 (cyanogen) och jag ser fortfarande inget behov av en ny förrän den är trasig.
Spelar man inte eller ser på 1080p på telefonen (varför man nu ska göra det) så fattar jag ärligt talat inte vad man har för behov av en sådan telefon förutom att ha som skrytobjekt.

Det är lite som att köpa en monsterdator när man ändå bara surfar på gorg smile
Senast redigerat av Sushikocken (7 maj 2013)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!


Sök