Tänkte bara varna ni som är här i Partille och skall parkera. Parkera då så att ni ser bilen säger jag bara. Polarens Avensis blev nu ikväll nerklottrad med någon röd färg på hela vänstersidan, vindrutan och regplåten. De hade även snackat med en väktare de träffade på ute nu ikväll att detta nu har blivit mycket vanligt runt skolorna här i Partilleområdet. Så var på er vakt.. Jävla snorungar är allt jag har att säga.
/Micke
We dance with the wolves, wrestle with the pitbulls. For fistfuls of dollars and cents, we empty pistols.
Jag såg nåt så jävla tragiskt idag, en sprillans ny Audi a6 quattro hade nån/några gått med nyckel och skrivit "SVARTSKALLE" över hela bilen, blev förbannad bara jag såg det. Vem fan gör nåt sånt? :'( Men detta var i Nyköping..
Fattar inte heller varför folk skall hålla på, men det är väl avundsjuka. Morsan hade en Clio för ca 2 år sedan, en 00:a, efter en vecka var det ngn som gått med nyckel och repat upp hela dörren, ända in till plåten....
Tror vandalism är vanligare på nya bilar än på gamla, och beror endast på avundsjuka.