2179
Sök

Miami Inc

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
16 april 2007
Tuffhaggman skrev:
"tatuerings-intresserad"...har dock bara hunnit med att göra en hittills men fler är på G

Svar på fråga 1 & 3. Vad jag är sugen på?..namnen på mina tre syskon, sjtärntecknet oxen i nån cool variant(inte bestämt mig än)..finns massor jag vill göra men jag har gott om tid att gadda klart

2. Än så länge har jag gaddat in mitt namn på underarmen i en sjysst romerskklingande stil-lite härledning till Alexander den Store kanske, då vi delar samma förnamn

Inktster-vad har du själv för spännande gaddningar då?

haha det du tongue

Nej, nu ska jag inte vara sån nu när jag uppmanat alla att berätta om deras gaddningar....

Jag håller som sagt på med en "sleeve" (alltså en hel arm) med temat forn-nordisk mytologi.
ca 65% e klart men det tar väldigt lång tid då polarn som gaddar mig bor i lule (lärde känna honom i sthlm) så att det är än-sålänge mitt lilla "livsprojekt" sen har jag 2st lite mer "oldshool" gaddningar på högra vaden som jag kört själv. (jag sa att jag var intresserad roll)

Att skriva ut mina planer skulle ta för lång tid men det som är på tapeten är att få höger sleeven klar, göra nått shysst på utsidan av vaden O.S.V (jag planerar att fylla rätt mkt av kroppen så att säga)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

Fartglad
336 Inlägg
16 april 2007
*Tiger som 'klöser sig ur huden' på vänster skuldra.

*Tribal-sol med syrrornas första bokstav i namnet + deras kinesiska år inuti solen. Denna sträcker sig på magen och över revbenen.

*Skittribal över hela högra underarmen, från handled till armbåge. Den sitter just nu ihop med sleeven men den ska byggas på med flammor o skit.

*Håller på med en sleeve som sträcker sig från högra armbågen/armvecket till under bröstvårtan. Hela sleeven ska symbolisera DÖDEN (jag vet, jag är häftig big_smile). Jag håller just nu på att leta efter en ny tatuerare som kan tänka sig att fortsätta med projektet som är ca 70% klart, eftersom jag kom snett med tatueraren...

I framtiden planerar jag att använda vänster arm till en sleeve som ska symbolisera LIVET (faaan vad häftig jag är big_smile). Alltså livet och döden på armarna. smile
Sen skulle jag även vilja göra ngt på "lille Wille" med sån där färg som lyser i UV-ljus. tongue

Power without Quattro is useless!

Frida_
17 april 2007
Trevligt ämne på denna tråden, I must say smile

Jodå, serien är bra och inspirerande tycker jag. Inte utan att man längtar tills nästa gaddning när man sitter framför tvn och glor. Men det är ju inet så långt kvar tills nästa gång nu, ska bli gött med lite härligt kittlande nålar under huden igen smile
Har 3 än så länge, blir 4a nya den 14/5.

Gadda på folk, lyssna inte på alla andra som idiot-förklarar er för att ni gillar att smycka kroppen.
Ha en bra dag! MvH Fia

Sök