Tuffhaggman skrev:
"tatuerings-intresserad"...har dock bara hunnit med att göra en hittills men fler är på G
Svar på fråga 1 & 3. Vad jag är sugen på?..namnen på mina tre syskon, sjtärntecknet oxen i nån cool variant(inte bestämt mig än)..finns massor jag vill göra men jag har gott om tid att gadda klart
2. Än så länge har jag gaddat in mitt namn på underarmen i en sjysst romerskklingande stil-lite härledning till Alexander den Store kanske, då vi delar samma förnamn
Inktster-vad har du själv för spännande gaddningar då?
haha det du
Nej, nu ska jag inte vara sån nu när jag uppmanat alla att berätta om deras gaddningar....
Jag håller som sagt på med en "sleeve" (alltså en hel arm) med temat forn-nordisk mytologi.
ca 65% e klart men det tar väldigt lång tid då polarn som gaddar mig bor i lule (lärde känna honom i sthlm) så att det är än-sålänge mitt lilla "livsprojekt" sen har jag 2st lite mer "oldshool" gaddningar på högra vaden som jag kört själv. (jag sa att jag var intresserad
)
Att skriva ut mina planer skulle ta för lång tid men det som är på tapeten är att få höger sleeven klar, göra nått shysst på utsidan av vaden O.S.V (jag planerar att fylla rätt mkt av kroppen så att säga)
Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?