Hejsan, jag har ett problem som uppstått nyligen, när jag närmar mig hastigheter över 140km/h så dör stereon titt som tätt? Har kollat säkringar o de sitter på plats, har även kollat slutstegskablar o de sitter som de ska. Samma bakom stereon sitter allt som de ska? Vad kan vara fel?
Hejsan, jag har ett problem som uppstått nyligen, när jag närmar mig hastigheter över 140km/h så dör stereon titt som tätt? Har kollat säkringar o de sitter på plats, har även kollat slutstegskablar o de sitter som de ska. Samma bakom stereon sitter allt som de ska? Vad kan vara fel?
Någon tidigare ägare som satt in en varning när man köra för fort som klipper stereon? ^^
nämen är det just ALLTID runt 140? vibrerar bilen lite extra när du närmar dig den hastigheten?
Tja.. vibrerar lite xtra gör han allt, tror det är aningen obalans i däcken Men vad skulle kunna vara glappt så stereon just dör?
stereon kan dö i sig genom vibrationer utan att det är glapp i kablar om det är en lite B stereo. har du kikat så det bara är stereon och inte något annat som dör?