3151
Sök

Köpråd: ''Sommarbil'' Coupe eller cab! max 50k

34 Inlägg
23 juni 2013
Trådstartare
Någon som vet vad man ska köpa?? Har tittat lite på bmw e36 cab men jag är inte helt säker! Finns kanske någon amerikansk rolig bil i den prisklassen?smile Är öppen för förslag! Alla modeller mottages:) MVH

441 Inlägg
23 juni 2013
En bmw e36 328i med m-sport paket är ju inte helt fel

Evildan
23 juni 2013
SLK
Miata
MR-2
Stratus
Z3, finns i trosa big_smile
Camaro V6
Barchetta
Peugeot 206
MGF, mittmotorbil med mkt charm.
finns en uppsjö med bilar utan tak, om du specifierar mera vad du är ute efter kanske det går att få ett snävare urval.

Forummoderator
9 299 Inlägg
23 juni 2013
Vilka kriterier handlar det om? Litet, snabbt, välutrustat, stort, bekvämt, snyggt, ovanligt?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

847 Inlägg
23 juni 2013
Gamla Supran som man kan plocka av taket på.

34 Inlägg
23 juni 2013
Trådstartare
caromania skrev:
Vilka kriterier handlar det om? Litet, snabbt, välutrustat, stort, bekvämt, snyggt, ovanligt?

ganska välutrustat, ingen småbil:) ingen 4 cylindrig. bekvämt får de gärna vara:)

1 412 Inlägg
23 juni 2013
Firebird/ Camaro V6 med T-top är en kul och bekväm bil, kul på sommaren med rutorna nere och luckorna i skuffen.  smile

34 Inlägg
25 juni 2013
Trådstartare
OpelP1 skrev:
Firebird/ Camaro V6 med T-top är en kul och bekväm bil, kul på sommaren med rutorna nere och luckorna i skuffen.  smile

De kan ja tänka mig:) går dom v6orna nåt? eller är dom bara slöa å dricker mycket soppa? Skulle gärna vilja ha lite info om dom:)

1 412 Inlägg
26 juni 2013
jk92 skrev:
OpelP1 skrev:

De kan ja tänka mig:) går dom v6orna nåt? eller är dom bara slöa å dricker mycket soppa? Skulle gärna vilja ha lite info om dom:)

Dom är väl inga raketer men ganska pigga ändå, framförallt går dom fint med ett skönt ljud.

Den jag hade fick jag ner till 0,7 vid lugn körning, den hade manuell låda.
Min var en -94 så den hade 3,4 V6:an.

Många ratar ju V6 modellerna men ärligt talat så skulle jag köpa en likadan igen, v8:or är överskattade.

4 261 Inlägg
26 juni 2013
Personligen skulle jag rekommendera nått i stil med honda, själv har jag fastnat för civics-integror-preludes..accords..

fina bilar! sportiga och tajta som är pigga och roliga att köra:)

509 Inlägg
26 juni 2013
Vi har en sådan till salu...en estorilblå som är individualutrustad och få ägare...och självklart superfin smile

dasboot skrev:
En bmw e36 328i med m-sport paket är ju inte helt fel

My car Brings Me Women

1 433 Inlägg
26 juni 2013
Honda Del Sol kanske ! min är till salu smile

243 Inlägg
26 juni 2013
jk92 skrev:
Någon som vet vad man ska köpa?? Har tittat lite på bmw e36 cab men jag är inte helt säker! Finns kanske någon amerikansk rolig bil i den prisklassen?smile Är öppen för förslag! Alla modeller mottages:) MVH

I den prisklassen har du nog redan hittat det mest intressant, E36 smile

Sök