3466
Sök

Söker billig mekaniker i Örebro län

170 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Hej var och besikta bilen och fick 4 st tvåor. Och jag å orkar  inte skruva mera just nu så undrar en bra och billig mekaniker i Örebro. Felen som är ett hål i avgasröret inte så stort. Handbromsen tjervar. Sen var det position lampor ena lös svagt och den andra inte alls.

Finns det någon bra verkstad som är billig å snabba i Örebro län?

829 Inlägg
27 juni 2013
En jag använde mig av ofta var Micke som har verkstad nästan vid motorvägen. Ligger vid Ambulack,och man kommer dit genom att köra mot Carlbarks i Kumla,sen ut mot motorvägen. Där polisen brukar stå (ifall du vet var det är) svänger man in på Vänster sida och följer vägen,tar vänster längre fram sen är det en lada där till höger som han håller till smile

170 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Okej ja jag kan ju åcka dit å fråga vad han tar för att fixa alla felen. Men han kör med original delar å sånt eller?

170 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Okej ja jag kan ju åcka dit å fråga vad han tar för att fixa alla felen. Men han kör med original delar å sånt eller?

31 Inlägg
27 juni 2013
Är du från kumla har du ungefär lika långt till Östansjö som Örebro, då kan jag rekommendera Janne på Octopus Renoveringscenter(bilverkstad), han är väldigt trevlig och billig. Har gjort praktik där så vet hur han är smile

170 Inlägg
29 juni 2013
Trådstartare
Okej ska åka dit å fråga vad dom tar för att fixa till bilen

102 Inlägg
29 juni 2013
octopus kan jag också rekommendera smile sen finns ju tarsta bil o traktor mot pålsboda, eller finnen i pålsboda.

vägra 6*9'or

Sök