2446
Sök

18" Ace Fälgar

50 Inlägg
6 juli 2013
Trådstartare
Jag köpte för ett tag sedan Ace fälgar på blocket och när jag va in på en däckfirma och bad om navringar men dom hade inga som passade eller dom passade men det var för mycket djup på dom...så dom slipade ner dom så att dom passa....
Jag antar att det finns navringar som passar 100% är det någon som vet vart och då menar jag ju specifikt till mina Ace.......måtten handlar om 73,1-57,1

Driver
2 111 Inlägg
6 juli 2013
Tvivlar starkt på att Ace har några speciella navringar till sina fälgar. Leta runt lite hos olika däckverkstäder och på nätet om du nu vill ha några andra.

Spelar ju absolut ingen roll om man slipat ner dem på djupet så de passar, inte den ytan som är "bärande" så att säga. Sitter de bra i fälgen = Win cool .

(Har själv kört med nedslipade och icke nedslipade förövrigt)

Ursäkta trött svar, försöker somna... roll

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

50 Inlägg
6 juli 2013
Trådstartare
Aa det är inget fel på dom som sitter i just nu...ville bara kolla om det finns andra som skulle passa bättre wink

Sök