3491
Sök

BSR Chiptrim, Passat 1.8T 00

9 Inlägg
8 juli 2013
Trådstartare
#1
Tjenare, bokade tid för ett par veckor sedan hos en BSR återförsäljare, lämnade tidigare idag in bilen hos verkstaden.

Innan bokning ville de ha reda på om de skulle behöva skicka iväg bilen, eller om de kunde göras i deras verkstad

Vi kom fram till att de kunde göra jobbet i verkstaden, jobbet skulle göras i deras verkstad under dagen.

När jag lämnar in bilen så påpekar personen jag bemöts av att de måste skicka in bilen till BSR och att det kommer att ta minst 4 dagar för dem att få det klart (beroende på posten)

Det råkar då vara så att personen jag pratade med är på semester denna vecka, och personalen som jobbar där kan inte få tag på sagd person jag gjorde min beställning hos.

Nu kommer vi till frågan. Vad är det som avgör om den behövs skickas iväg?

Personalen på plats sa att det var sista siffrorna på chassinummret som bestämde hur det var(om jag inte missminner mig). Jag antar att Identifieringsnummer är samma sak (WVWZZZ3BZYP493636)

Kan vi ta reda på det?

Passat 1.8T 2000 2WD, RYY 570

Alla svar är välkommna


Sök