3200
Sök

Medel för att få bort ingrodd smuts i interiör? bild finns

1 808 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
Hej

Hur f*n får man bort detta skit, är van med finare bilar utan att behöva hålla på med sån här smuts (ny köpta bilen)
Drog några vändor med diskborsten och varmvatten å såpa på andra dörren, blev lite skillnad men inte tillräckligt.
Och såklart vad för tillbehör man behöver, trasor, etc etc

Samt undrar om bra medel för tygsäten, svart/grå färg är det på inredningen

Bild:
https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34695/34695-d3eb21f43a565a487bc43c1cabb198f9.jpg

Mvh
Senast redigerat av Gronwalls (11 juli 2013)

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

98 Inlägg
12 juli 2013
jag använder Lahegas produkter ! köp en flaska med lahegas prorange interior cleaner (40i) finns på välsorterade ställen,inte alls ovanligt att volvo handlare säljer det ! använd medlet ihop med en grov borste,typ rotborste ! då får du bort det utan tvekan smile dock om det är allt för grova märken från lata feta arslen som sparkat på dörrsidan kan det vara jävligt att få bort allt !

angående textil säten om du nu menar att du vill få rent dom då rekomenderar jag en sak och en sak endast ! att du lånar,hyr,köper en riktig våtdammsugare och ett bra medel som är gjort för sånt ! ingen ide att hålla på med något annat smile
Senast redigerat av volvo284 (12 juli 2013)

JFfoto
12 juli 2013
Såna här använder jag:

http://shop.bollnasbilvard.se/flacksudd … c-762.aspx

Miljövänlig - endast vatten - inga kemikalier Fläckborttagaren är tillverkad av melaminskum. Tar enkelt och miljövänligt bort fläckar på hårda ytor utan att repa. Fukta svampen och häpna över resultatet.   Utmärkt på t.ex. kakel, målade ytor, vitvaror, rostfritt etc.   Fläcksuddare tar bort inbiten smuts som tex skavmärken från skor på all olackad plast i bilens interiör. Tar bort vax och polishrester från olackerad vinyl och gummi utvändigt på bilen som t ex stötfångare och lister. Kan användas på glas för att ta bort insektsrester m.m. Kan användas i hushållet för att ta bort skomärken på golv m.m.

Inte nå dyra heller, funkar perfekt, provade först med vanlig microfiberduk och rengöringsmedel på plast inne i bilen, tog bort en del smuts, sen använde jag en sån där svamp, och den blev skitig direkt.
Senast redigerat av Kalltkaffe (12 juli 2013)

Sök