3132
Sök

Angående: Världens ände Nynäshamn 2! 6juli

Mmm.... M-power
58 Inlägg
3 juli 2013
Trådstartare
Dags för andra och sista träffen för i år!

Förra träffen vart helt sjuk stor!
Hoppas på att vi kan klå det den här gången i både kvalité och kvantitet ..
Vi kommer köra som vanligt på Coop parkeringen Kl 19:00, var skönt att slippa "börn" rutan sista för vi har inte fått ETT enda klagomål från värken Coop Sjötelegragen eller andra! smile

Håll det lika städat som sist så blir det succe igen! wink

Som vanligt:
Ingen alkohol, våld, börn, drogor osv.. Borde ni med fett bakom pannbenet smile

Skriv om ni undrar nått!
Lägg gärna upp bild på vad ni kommer med för värstingar.. smile

Länk till FB: http://www.facebook.com/events/174836129357648/?fref=ts

Ses där! big_smile
Senast redigerat av daviedork (3 juli 2013)

591 Inlägg
3 juli 2013
Kommer smile Nära och bra smile

DB-Jägarn

12 Inlägg
3 juli 2013
Precis tagit ner bilen till Sthlm så låter kul, vilken tid drar det igång? smile

Mmm.... M-power
58 Inlägg
3 juli 2013
Trådstartare
Jepppe19 skrev:
Precis tagit ner bilen till Sthlm så låter kul, vilken tid drar det igång? smile

Hade missat skriva i de, men klockan 19 är de som gäller,  smile

12 Inlägg
3 juli 2013
Trevligt, då ses vi där! Hoppas det blir lite folk smile

591 Inlägg
4 juli 2013
min bil kommer att dö men e inget "kärring stopp" bara en trasig Tomgångsmotor smile

DB-Jägarn

991 Inlägg
5 juli 2013
Jag kommer.
Synd att det är sista träffen för i år,  då förra var en av de bästa jag varit på.

dab-master
166 Inlägg
5 juli 2013
Kanske ska titta förbi smile

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun

J4nniika
5 juli 2013
Volvo 240 V8  dyker ju förbi !

2 103 Inlägg
7 juli 2013
Tack till den osmarta personen som tyckte det var coolt å bränna å burna runt alla bilarna med sin matt svarta volvo som stod där , fina märken vart det av stenarna du sköt på andra bilar , om du läser detta så tänkt dig för en extra gång innan du gör sånt, många är arga som fasiken på dig pga av detta , är såna som du som förstör för oss andra.
Senast redigerat av PAIN (7 juli 2013)

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
7 juli 2013
PAIN skrev:
Tack till den osmarta personen som tyckte det var coolt å bränna å burna runt alla bilarna med sin matt svarta volvo som stod där , fina märken vart det av stenarna du sköt på andra bilar , om du läser detta så tänkt dig för en extra gång innan du gör sånt, många är arga som fasiken på dig pga av detta , är såna som du som förstör för oss andra.

Kan bara hålla med. Inte det smartaste valet att göra. Vill man leka gör det i så fall där det varken e bilar eller folk. Nästa gång blir någon människa skadad.

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

991 Inlägg
24 juli 2013
Tänkte kolla intresset för en träff till??

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
24 juli 2013
wama skrev:
Tänkte kolla intresset för en träff till??

exakt då den sista låg under powermeet. så skulle de komma flera nu om man lägger den bra:D

Mmm.... M-power
58 Inlägg
24 juli 2013
Trådstartare
Nästa blir första helgen i maj nästa år smile

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
24 juli 2013
daviedork skrev:
Nästa blir första helgen i maj nästa år smile

lite fail asså:(

2 103 Inlägg
25 juli 2013
WooDMaN skrev:
PAIN skrev:

Kan bara hålla med. Inte det smartaste valet att göra. Vill man leka gör det i så fall där det varken e bilar eller folk. Nästa gång blir någon människa skadad.

...tror att jag kommer få mig ett allvarligt samtal med denna inom kort .
Bilen stod nämligen parkerad på min parkering för nån vecka sedan och igår vid ett hus på Tyresö bredvik.
Bor själv i Tyresö så lär stöta på denna bil fler gånger är jag säker på, liten kommun .
Tänkte tacka och prata om mitt fina sten skott på min nya vindruta på BMW bygget.

Liten värld är det , så hoppas vi att denna person tar ansvar för sin handlingar .

591 Inlägg
25 juli 2013
Kör fler träffar iår

DB-Jägarn

Sök