3220
Sök

Hjälp med ljud! bra/dåligt?

71 Inlägg
17 juli 2013
Trådstartare
Har ett 10" ljudsystem + Kenwood stereo

Bild nedan
Någon som haft ett likadant? Är det bra eller ska jag uppgradera mig?

http://i.imgur.com/I6GZhMy.jpg

Yolo

2 024 Inlägg
17 juli 2013
Om det är bra eller inte det borde du veta bäst själv som lyssnar på det. Uppgradera sig till bättre prylar går alltid att göra, det finns liksom inget tak.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

4 670 Inlägg
28 juli 2013
Expoze skrev:
Om det är bra eller inte det borde du veta bäst själv som lyssnar på det. Uppgradera sig till bättre prylar går alltid att göra, det finns liksom inget tak.

Grejjen är så pass enkel att han ställer massa frågor om bilar/saker han inte ens äger ännu o får det att låta som han äger det. Både här och på Saab turbo club.

Där av hans udda fråga men ack ändå kul o få ett söndagsskratt big_smile

71 Inlägg
29 juli 2013
Trådstartare
mickius skrev:
Expoze skrev:

Grejjen är så pass enkel att han ställer massa frågor om bilar/saker han inte ens äger ännu o får det att låta som han äger det. Både här och på Saab turbo club.

Fast det där ljudsystemet har jag. Inte just den på bilden men har ett likadant.

Yolo

403 Inlägg
29 juli 2013
dLinkz skrev:
mickius skrev:
Expoze skrev:

Fast det där ljudsystemet har jag. Inte just den på bilden men har ett likadant.

Ja men då borde du väl kunna gå ut till din bil och lyssna. Sen kan du fråga dig själv, låter det bra eller låter det kasst. Sen kan du börja fundera om du vill köpa nytt.

Sen säger inte bilden jättemycket om vad det är för nåt.

Sök