Tack även från mig till Crew och alla andra för en mycket trevlig träff, i år också! Trots att himlen öppnade sig så att 50 kändes som en hög hastighet på motorvägen söder om Örebro så tog jag mig dom 40 milen hem igen välbehållen. Trött som f-n men nöjd efter en rolig dag med trevligt sällskap och många goda skratt.
Tack alla för en riktigt grym och trevlig träff som alltid. Alltid lika kul att springa omkring med kameran och få helt underbara bilder Sen blir ju inte saken sämre av att träffa alla goa vänner och snacka en del skit.
Lite bilder kommer här
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Jag tackar med för en suverän dag! Upp tidigt som skam,(fast ändå typ 2 timmar för sent) iväg med bilen full av grejer och strax över 40 mil senare var man framme. Trevligt folk,trevliga bilar och en grym miljö! Att det t.om var bra väder var ju plus.
Fick sålt en del, och pratat massor med folk!! Och pris blev det med... avståndspris ha ha!! Helt oväntat men kul, så tack tack tack!!!! Kommer gärna tillbaka nästa år med... jag lovar! Ska bara uppdatera min dator så jag kan se mina bilder så kommer det upp några!!
Hade tyvärr inte tid och vara där under hela dagen, men det jag hann se var att allt var jätte bra arrangerat så det ger jag ett stort cred till crew för!
Många fina bilar på plats i en lite annorlunda miljö, det gillas även det med!
MVH/Patrik
”If everything seems under control, you’re just not going fast enough”
Jag kan tillägga att det spånas även för ljudtävling inför nästa Mimermeet! Och förmodligen en piggare speaker då jag inte hade sovit på nästan 2 dygn, det kan vara stressigt att arrangera och bygga bil samtidigt ibland ;P