för dom som åker via GPS - vad är vägbeskrivning? namn på gatan osv
Om du vill åka kortege så är det Dalbygatan 4 som gäller.
Verkar vara lite knivigare att hitta en adress till träffen som kan funka på en GPS dock. https://maps.google.se/maps?f=q&sou … 5323827208 Där är en busshållplats utmarkerad, träffen är rakt över gatan (på gräsytan).
Japp vi dyker upp med spite savage Skulle vilja ha tillgång till ström om det går bra. ? Jag tar med förlängningssladd Är det svårt att hitta till svampen i Örebro? Mvh// Chrille
Japp vi dyker upp med spite savage Skulle vilja ha tillgång till ström om det går bra. ? Jag tar med förlängningssladd Är det svårt att hitta till svampen i Örebro? Mvh// Chrille
det är inte så svårt Från Karlstad: åker på E18 passera hela Örebro och ta första högra avfarten mot Norr och sedan åk ca 5-600m så har du Statoil-Svampen till vänster går ej och missa.
Såg på Google maps att allting tar plats på en gräsplätt? Så vi kommer nog att ta med oss mindre träplankor och domkraft till de lägre bilarna. Utifall någon kör fast. Kör ni fast så leta reda på den röda Irmschern.
det är inte så svårt Från Karlstad: åker på E18 passera hela Örebro och ta första högra avfarten mot Norr och sedan åk ca 5-600m så har du Statoil-Svampen till vänster går ej och missa.
Hej! Tackar för svaret. Får nu se om jag hinner nu med att möta upp er vid svampen. Annars syns vi nere vid utställningsområdet Mvh// Chrille
Såg på Google maps att allting tar plats på en gräsplätt? Så vi kommer nog att ta med oss mindre träplankor och domkraft till de lägre bilarna. Utifall någon kör fast. Kör ni fast så leta reda på den röda Irmschern.
haha låter som du kan få leka bärgare på utställningen tycker inte att det e så farligt än med terrängen min svarta tuggar o hugger sig fram bra
Sambon stal bmwn till jobbet så jag dyker upp med bubblan! bäst jag börjar åka snart, det går ju inte så fantastiskt jättefort i den lilla gula brudmagneten!
Foton kommer inom kort, men hur är det med regskyltar ? Bör alla täckas över, då jag sedan kan sända "oredigerade" med plåtarna synliga till de som sedan vill ha dem (förhoppningsvis ägarna).
Min skylt gör då inget om den syns. Den syns ju lika mycket om jag tar en sväng på stan så det där med att täcka över skylten har jag aldrig förstått:)