3579
Sök

haha another datanörd xD

2 Inlägg
22 april 2007
Trådstartare
Hehe som killen i inlägget innan mej så har jag också fastnat framför detta satans påfund datorn.. Men har hittat annat som interesserar mej mer nu. Nu är det så att jag vill ha en häftig bil till sommaren och tänkte starta ett prodjekt efter som det inte faller mej i smaken att köpa en färdig stylad och trimmad bil... Därför vill jag ha tips om bra bilar att kanske börja med för en "nybörjare". Har ca 150 000kr att röra mej med och vill ha en bil med ca 250+hk..
Har inte en aning om vad det kostar att trimma bilar om man ska ha lite kräm i motorn nåra tips på vad man kan göra och nån "lätt" smidig bil att göra det med som även går att få snygg ?

Tack på förhand

Tommy

7 120 Inlägg
22 april 2007
För 150 000kr så ska du köpa en Nissan Skyline R32 GTR eller Toyota Supra MKIV TT.
Riktigt fina sportbilar med 280hk, resp. 330hk original.

136 Inlägg
22 april 2007
Killen önskar ju ett projekt, och då vill man inte köpa en "färdig" bil för hela budgeten...

"det faller mej inte i smaken att köpa en färdig stylad och trimmad bil"

lätt bil, det finns ju honda civic, den är liten och vad jag förstått en bil som många gör om. Den är ju inte unik. Själv faller dem mig i smaken.

Du kanske önskar en större bil, kanske kan förklara lite närmare vad du har i åtanke.
Två dörrar, fyra? baksäte där det får plats människor???

2 123 Inlägg
22 april 2007
Toyota Celica GT4
Mitsubishi 3000GT VR4 eller Eclipse GST
Nissan 300ZX/200SX S14
Audi S2/S4
BMW M3/M5

Smålänning
7 887 Inlägg
22 april 2007
Saab och Volvo är billiga att trimma, och motorerna tål otroligt mycket stryk innan dom överhuvudtaget tar skada.

Finns mycket styling till dom också. Eftersom det är svenska bilar så är även reservdelstillgången god om något skulle gå sönder...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

9 108 Inlägg

Sök