Hejsan skulle någon kunna hjälpa mig med en sak att har skaffat en volvo 855 gl 1994 vi skulle skicka boxarna på chipning men det sitter bara 2 boxar där varför sitter det bara 2boxar istället för 3 tacksam för svar
Lägg inte dom pengarna på trim till en GL. Jag hade lagt dom pengarna på soppa istället eller till en annan bil. Vill inte vara dryg men du kommer inte märka någon skillnad.
Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.
En box är för automatlådan och den andra för motorn, på en manuell bil så sitter det endast en box vad jag vet. Vad den tredje är till för vet jag helt ärligt inte.
Ok, sketen 850 tolkades fel, menar sketen som i simpel teknik som är lätt att skruva. Det är att är så löjligt enkelt att hitta informationen du söker med hjälp av google, tog mig som jag skrev innan väldigt kort tid. Hur svårt ska det vara att fråga vad jag i detta fall menar samt försöka lära sig leta själv istället för att genast börja använda tråkigt språk och attityd? Du kan säkert också hitta den, ger dig lite hjälp på traven med en lämplig länk: