2359
Sök

Hjälp Omgående!

22 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Mitt steg la av ikväll, har kollat jord ström remote säkringar etc.. När jag pillar på remoten och tar ut den resp. stoppar tillbaka den, blinkar steget till för 1 sekund, men inget mer. Har ingen aning om vad det kan vara för fel, någon som har nån idé? roll
Tack för svar! /Erik.
Senast redigerat av 740GLT (29 april 2007)

Stoppa veganerna, dem äter upp djurens mat!

1 277 Inlägg
29 april 2007
kortis?? Ligger nån liten jäkla tråd emot på fel ställe blir det ju fel...

169 Inlägg
29 april 2007
hände mitt me bara sluta, kolla alla sladdar å sånt      kollat jorden sa du?  har du tagit av allt då elr...jag fick skruva av jorden från bilen, slipa lite å en ny skruv å bricka å sånt    å då börja de funka igen...lite konstigt men de funka     kanske funkar för dig me?

//Jonas

22 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Tackar för tipset har faktist glömt helt att kolla de, får göra de imorn bitti. Håller tummarna för att de är någe sånt! Tackar! cool

22 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Slipade rent plåten vid jord och kollade alla kablar noggrant, hittade inget konstigt. Till slut bytte jag säkringarna under huven, har alltså 1 till varje steg, skiftade på dem och allt startade. Förmodligen dålig kontakt på nåt vis i den. Eller om den ena säkringen inte var stark nog till de kraftiga steget, vet ej men nu funkar det iaf !
Tackar för alla svar och visat intresse! cool

4 554 Inlägg
29 april 2007
låser för dålig rubrik

* Rubriker som "hjälp", "trim?", "Nån som vet?" eller annat menlöst som "kolla in den här" med mera är inte godkända!

Sök