Hej! Någon som har ett bra tips på hur man får bort fläckar på stolarna på ett billigt och bra sett? Har halvskinn och det är på tyget som där är fläckar på Tack!
Jag har inte testat någon form av specialmedel för bilinredning, men när sambon lämnade ett paket frusna hallon på sätet använde jag helt vanlig Vanish på sprayflaska.
Hallonen smälte naturligtvis, och massor av blodröd saft rann ut på sätet och det såg ut som jag ritualmördat någon i bilen. Sprayade på Vanish och följde instruktionerna. Fläcken försvann helt och hållet.
Är det på Skodan? det är vanligt att det blir vattenfläckar i dom stolarna. det kommer in vatten i sittdynan när man öppnar dörren och det är blött ute samt även snö som ramlar in.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Är det på Skodan? det är vanligt att det blir vattenfläckar i dom stolarna. det kommer in vatten i sittdynan när man öppnar dörren och det är blött ute samt även snö som ramlar in.
Ja det är i Skodan. Har exakt samma klädsel som du hänvisar till i din första länk! Jävlar va fin den blev efter tvätt! Får kanske fixa en riktig proffstvätt. Kommer du ihåg vad de kostade på SEAT:en?