Jo, jag är inte så grymt kunnig när det kommer till bilar, men vågar gör jag, så de mesta klarar man ändå
Fast nu har jag stött på ett hinder jag inte vet hur jag skall lösa och då får man ju höra med andra
Jo det är så att jag ska dra kablar till slutsteg, och jag vet inte riktigt hur jag ska dra strömkabeln från batteriet till slutsteget, resten klarar jag enkelt av för de va lite enklare.
Jag har kollat runt lite på några olika forum och de är många som säger att man kan ta bort en "plastplupp" som sitter mot instrumentbrädan under motorhuvven, men jag har alla tillval som finns typ på bilen så alla de hålen är upptagna
Sen såg jag i ett annat forum att man kunde dra via säkrings dosan, men fick aldrig se några bilder. Plus det där med säkringar vill jag inte hålla på med för mycket om jag verkligen inte behöver det.
Men om vi nu ska komma till saken, någon som vet nått bra sätt att dra kablarna på?
Skulle föredra om någon kunde skicka med någon bild på hur de gjort och så om ni orkar, men annars duger lite tips.
Tack för er tid att läsa detta.