jag ska fixa till bilen lite, och styla den diskret med lite små detalj förändringar. Har lite ideér men fler ideér och tips är välkommet! Lite ideér: - Fixa bort all rost så lacken blir fin - tona bakrutorna... Visa mer
Ljuger bilden eller är det fel färg? Skulle nog vara snyggare om de hade samma nyans som resten av bilen.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Det är en liten nyansskillnad mellan handtagen o bilen , men syns bara ibland från vissa vinklar så har inte orkat brytt mig bara, men det är sant som du säger att det hade varit snyggare om allt va i samma färg
Det är/va under listen på förardörren men tog bort listen och slipa lite och spacklade lite amatörmässigt bara för att få slippa se hålet Men nu har rosten börjat leta sig fram där. Hålet var stor som en pingisboll typ och bred som 2 kanske?
du skulle ha kapat ur runt om och svetsat, kanske fortfarande går men har du inte kunskapen till de kan de bli skit så isf testa och skiter de sig satsa på en ny dörr
du skulle ha kapat ur runt om och svetsat, kanske fortfarande går men har du inte kunskapen till de kan de bli skit så isf testa och skiter de sig satsa på en ny dörr
Okej, jag har tvyvärr inte kunskapen eller grejorna för att göra det. Tänkte om man skulle försöka slipa massor och spackla om det skulle funka eller slippa allt jobb och köpa ny dörr