3559
Sök

Vilken front tror ni kommer passa bäst på min BMW???

26 Inlägg
4 maj 2007
den övre till höger, de är väll en e46 m3 replica front om jag inte misstarmig.. den eller en m3 e36 front.. dom andra 3 alternativen där ser ut som skit om du frågar mig..!

SLK
610 Inlägg
4 maj 2007
ta INTE den uppe till höger för den e fulast.... bild nr 1 e snyggast!

8 Inlägg
4 maj 2007
Hej har haft några E36:or och tycker att det absolut blir snyggast att spara orginal-fronten och istället sätta dit en läpp (mindre jobb och billigare oxå), finns några olika varianter o kostar där jag köper mina grejor 1200-1500 spänn.....se gärna min gamla 325 coupe under gamla bilar..  Lycka till!

92 Inlägg
4 maj 2007
Bild nr 4 var kanonfin!

1 231 Inlägg
4 maj 2007
den uppe till vänster utan tvekan , dom andra var fan katastrof xD speciellt dom längst ner ...
sån kebab-styling asså=)

Avstängd
329 Inlägg
4 maj 2007
NR 2 den till höger längst upp.klä sedan med *svart* galler.se till att skaffa bra material så det svarta inte lossnar av stenskotten
Senast redigerat av bilstylarn (4 maj 2007)

LillNaisarn
4 maj 2007
"nr 1" övre till vänster, kanon läcker front tycker jag smile

Avstängd
914 Inlägg
4 maj 2007
Levi skrev:
Tjena! wink
Jag har ett lite problem, jag vet inte vilken front jag ska köpa till min BMW, jag har kollat på dessa olika frontar ett flertal gånger men jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa. Kolla gärna in min bil och se vilken av dessa fronter som ni tror kommer passa bäst.

Tack på förhand! /Levi

http://img466.imageshack.us/my.php?imag … x41mr1.jpg

Ta den längst upp till höger tycker jag..

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 maj 2007
den övre till vänster solklart!!
kommer bli grym på din bil
mvh kimpa

180 Inlägg
5 maj 2007
Den första var snyggast, säger jag som inte gillar bmw, men med den första blir det snyggt.

43 Inlägg
5 maj 2007
Första bilden klart snyggast!
Senast redigerat av Tigertoffel (5 maj 2007)

GT-Driver
88 Inlägg
5 maj 2007
Trådstartare
Deathrow skrev:
Hej har haft några E36:or och tycker att det absolut blir snyggast att spara orginal-fronten och istället sätta dit en läpp (mindre jobb och billigare oxå), finns några olika varianter o kostar där jag köper mina grejor 1200-1500 spänn.....se gärna min gamla 325 coupe under gamla bilar..  Lycka till!

Jo det har du rätt i, det är absolut värt att tänkas på.

Regards/ LeviST ;)

LillNaisarn
5 maj 2007
Levi skrev:
Deathrow skrev:

Jo det har du rätt i, det är absolut värt att tänkas på.

kollat http://www.gup-tuning.se/ där har dom mkt bra priser på fronter till bmw smile

GT-Driver
88 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
Tigerofsweden skrev:
den uppe till vänster utan tvekan , dom andra var fan katastrof xD speciellt dom längst ner ...
sån kebab-styling asså=)

A jo det kanske du har rätt i.

Regards/ LeviST ;)

457 Inlägg
6 maj 2007
racing-jimpa skrev:
Köp en m3-front ist snyggaste man kan ha på e36

Håller med!

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

55 Inlägg
6 maj 2007
top left corner... utan tvekan... smile

Beyond Godlike
146 Inlägg
6 maj 2007
Jag tycker den tredje (nere, vänster) är snyggast. Lagom mycket nät o sådär. Men ska du inte ha några sidokjolar eller ny bak så skulle jag satsa på den som är minst "fet"... Lätt att bilen ser halvfärdig ut med en dyngfet front, och när allt annat är original.

Dom säger det!

GT-Driver
88 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
Connidja skrev:
Jag tycker den tredje (nere, vänster) är snyggast. Lagom mycket nät o sådär. Men ska du inte ha några sidokjolar eller ny bak så skulle jag satsa på den som är minst "fet"... Lätt att bilen ser halvfärdig ut med en dyngfet front, och när allt annat är original.

A jo men det kommer lite senare, tänkte köpa en schysst front först. Tack för svaret. smile

Regards/ LeviST ;)

424 Inlägg
6 maj 2007
Ingen av dessa tycker jag iaf! Köp 92-98ans CSL BodyKit'et ist. eller kanske M3ans (E46)
Senast redigerat av LiNx (6 maj 2007)

Sök