3175
Sök

Problem med remote inkoppling till JVC kd-r731bt

41 Inlägg
2 februari 2014
Trådstartare
Har ett problem med stereon, hittar ingen kabel att koppla in remoten från lågnivåkablarna på. Hittar en kabel som det står stearing wheel remote men tror inte det är den. Funkar iaf inte när jag kopplar på den. Nån som vet om det är den eller om det är nån annan ?

403 Inlägg
2 februari 2014
froodle skrev:
Har ett problem med stereon, hittar ingen kabel att koppla in remoten från lågnivåkablarna på. Hittar en kabel som det står stearing wheel remote men tror inte det är den. Funkar iaf inte när jag kopplar på den. Nån som vet om det är den eller om det är nån annan ?

Enligt manualen ska det vara en blå/vit kabel. Hur har du kopplat in stereon i bilen? Med iso kontakt?

Om du har iso är det A-5 du ska koppla in dig på

http://home.swipnet.se/dj_martin/iso%20kontakt%20standard/ISOKONTAKT.gif

559 Inlägg
2 februari 2014
froodle skrev:

Även Power antenna kan det stå.

www.pmshopen.se, webb samt butik i Solna på Johan Enbergsv. 2
Även på Facebook

41 Inlägg
2 februari 2014
Trådstartare
Carl7 skrev:
froodle skrev:

Enligt manualen ska det vara en blå/vit kabel. Hur har du kopplat in stereon i bilen? Med iso kontakt?

Om du har iso är det A-5 du ska koppla in dig på

http://home.swipnet.se/dj_martin/iso%20 … ONTAKT.gif

Tack! Funkade skitbra! Laddade ner en manual till stereon men hittade ingen sån här bild. Knappen "menu" verkar vara rätt glapp dock, den funkade inte först, sen började den fungera och nu är den paj igen! Ska rycka ut skiten och se om nåt sitter halvlöst.

Sök