3549
Sök

Golvmatta Audi a4 b5 -98

125 Inlägg
12 februari 2014
Trådstartare
Någon som vet om mattan är heltäckande, eller om det är öppet under mittkonsolen vid handbroms och växelspak. Funderar på att dra lågnivå kabel där men har inte lust att skruva ur fram stolarna och koppla ur elen under stolarna för att få ut mattan till att dra 2 kablar.
Senast redigerat av mrtmontana (12 februari 2014)

945 Inlägg
12 februari 2014
på min 96:a är den heltäckande, va tvungen att ta ut stolar, och skruva isär halva instrumentbrädan för att få ut min matta. Det va ett avlångt öppet hål under mittkonsolen vid handbroms bara.

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

125 Inlägg
12 februari 2014
Trådstartare
Sickan_ skrev:
på min 96:a är den heltäckande, va tvungen att ta ut stolar, och skruva isär halva instrumentbrädan för att få ut min matta. Det va ett avlångt öppet hål under mittkonsolen vid handbroms bara.

Vilket jäkla slit! Får se om det går att ta sig igenom på något sätt, tack för svar sickan!

Avstängd
10 388 Inlägg
12 februari 2014
mrtmontana skrev:
Sickan_ skrev:

Vilket jäkla slit! Får se om det går att ta sig igenom på något sätt, tack för svar sickan!

Kanske inte direkt världens bästa svar (med tanke på frågan) men skaffa en längre kabel o dra den längst med sidan?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

125 Inlägg
12 februari 2014
Trådstartare
it_mutt skrev:
mrtmontana skrev:
Sickan_ skrev:

Kanske inte direkt världens bästa svar (med tanke på frågan) men skaffa en längre kabel o dra den längst med sidan?

Funderar på det också, men vill inte ha någon 10meters kabel, den ska gå från stereon under instrumentpanelen, till höger sidan, sedan när den kommer till baksätet, så ska den över till vänster sidolucka bak i skuffen. Om man huvud räknar så lär det ju räcka med en 5meters signakabel, jag får helt enkelt prova tongue

Avstängd
10 388 Inlägg
12 februari 2014
mrtmontana skrev:
it_mutt skrev:
mrtmontana skrev:

Funderar på det också, men vill inte ha någon 10meters kabel, den ska gå från stereon under instrumentpanelen, till höger sidan, sedan när den kommer till baksätet, så ska den över till vänster sidolucka bak i skuffen. Om man huvud räknar så lär det ju räcka med en 5meters signakabel, jag får helt enkelt prova tongue

Men varför ska du dra över den till höger sida först ?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök