mjo hört om folk som åkt på ursprungsbesiktning plus att den inte gått igenom pga av att dom bytt till större värre vinge. dock ska jag tilllägga att dom tillfällen jag hört om det så är det folk som köpt en kolfiber vinge typ http://www.blocket.se/vi/11795630.htm?ca=5_s verision xl
Frågade om detta sist jag besiktigade (typ 2 veckor sedan) och fick svaret att så länge det inte är en alu-vinge så är det ok. De har lättad mycket på reglerna ang. vingar.
haha min vinge gick inte igenom o den är inte en alu vinge.. så de med vingar på besiktningen är nog från besiktnings man till besiktnings man..
WilYawn skrev:
Frågade om detta sist jag besiktigade (typ 2 veckor sedan) och fick svaret att så länge det inte är en alu-vinge så är det ok. De har lättad mycket på reglerna ang. vingar.
haha min vinge gick inte igenom o den är inte en alu vinge.. så de med vingar på besiktningen är nog från besiktnings man till besiktnings man..
WilYawn skrev:
word! samma som där det diskuterat i flertalet trådar tex bara med solfilm om det kommer att gå igenom : det varierar !