3347
Sök

Aux i bmw e60

19 Inlägg
12 mars 2014
Trådstartare
.....
Senast redigerat av JohanEnglund (9 januari 2015)

1 045 Inlägg
13 mars 2014
har du cdväxlare behöver du inte koda den.
skickar du ett mail med regnr och vad för aux box du har, kanske jag kan få fram en obd aktivering

19 Inlägg
14 mars 2014
Trådstartare
NMI skrev:
har du cdväxlare behöver du inte koda den.
skickar du ett mail med regnr och vad för aux box du har, kanske jag kan få fram en obd aktivering

Har tyvärr inte cd-växlare, och jag väntar fortfarande på kablarna men dom bör komma i början av nästa vecka! smile
BMW själva skulle ta 2700kr för att bara koda om stereon vilket jag tycker är lite väl för några minuters jobb smile

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
14 mars 2014
JohanEnglund skrev:
Har tyvärr inte cd-växlare, och jag väntar fortfarande på kablarna men dom bör komma i början av nästa vecka! smile
BMW själva skulle ta 2700kr för att bara koda om stereon vilket jag tycker är lite väl för några minuters jobb smile

Köp en kabel för typ 100:- från Kina och koda själv...

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

19 Inlägg
14 mars 2014
Trådstartare
Ulf_W skrev:
JohanEnglund skrev:

Köp en kabel för typ 100:- från Kina och koda själv...

Hade inte varit några problem men.. Är inte speciellt kunnig på hur jag kodar om det själv och vill inte riskera att ha sönder något smile sen behövs det väl ett program till datorn? Så överlåter hellre det till någon som gjort det innan smile

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
14 mars 2014
JohanEnglund skrev:
Hade inte varit några problem men.. Är inte speciellt kunnig på hur jag kodar om det själv och vill inte riskera att ha sönder något smile sen behövs det väl ett program till datorn? Så överlåter hellre det till någon som gjort det innan smile

Programen följer med kabeln.
Ok, youtube är fullt av instruktionsfilmer på kodningen annars. smile

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

19 Inlägg
14 mars 2014
Trådstartare
Ulf_W skrev:
Programen följer med kabeln.
Ok, youtube är fullt av instruktionsfilmer på kodningen annars. smile

Vet du vad kabeln heter eller har du lust att länka från eBay? smile

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg