3304
Sök

Frågan om hjälp på en nissan skyline r33

51 Inlägg
21 mars 2014
Trådstartare
Hej har en nissan skyline r33 som ja skall bygga ljud i.
har redan en modell anpassad låda för en 12 " men problemet är att alla sladdar från stereon är inte användbara. det är bara gammalt mög .
har införskaffat pioneer monoblock GM-d8601 och tänkte bygga allt annat med pioneer alltså huvudenhet dubbel din plus 5,25 kit och 8 tums högtalar i hatthyllan,

fårgan är då om det finns någon här som är duktig och dra om alla kablar till ljudet! har en del erfarenhet med ljud bygge men inte för att dra nya sladdar ifrån och till stereon.

hade vart grymt tacksam om någon här på garaget kunde hjälpa mig.

Mvh Niklas

51 Inlägg
21 mars 2014
Trådstartare
http://www.mds.se/checkout/cart/

Kullander_skyline skrev:
Hej har en nissan skyline r33 som ja skall bygga ljud i.
har redan en modell anpassad låda för en 12 " men problemet är att alla sladdar från stereon är inte användbara. det är bara gammalt mög .
har införskaffat pioneer monoblock GM-d8601 och tänkte bygga allt annat med pioneer alltså huvudenhet dubbel din plus 5,25 kit och 8 tums högtalar i hatthyllan,

fårgan är då om det finns någon här som är duktig och dra om alla kablar till ljudet! har en del erfarenhet med ljud bygge men inte för att dra nya sladdar ifrån och till stereon.

hade vart grymt tacksam om någon här på garaget kunde hjälpa mig.

Mvh Niklas

klabbarpan
3 041 Inlägg
21 mars 2014
Ring mig Nicklas så kan vi kolla på de? 0762134742.

51 Inlägg
21 mars 2014
Trådstartare
japp skall göra det !! är hemma i halmstad under morgon dagen från 11 så vi kunde kanske kolla på det !

nixon89 skrev:
Ring mig Nicklas så kan vi kolla på de? 0762134742.

Sök